Valpar snart???

Ikväll var en riktigt trevlig kväll. Mille kom över vid tretiden och sedan jobbade vi aktivt med våran valpbok till runt sextiden. Då bjöd Lindi på kycklingtaco och Mille, Malin, Max, Linda och jag mumsade i nära två timmar och hade det riktigt mysigt. Vid åtta kom Mattias och Veronica över med sin knappt ettåriga dotter Agnes och så åt vi Malin och Max hemgjorda chokladpudding ihop samtidigt som vi spanade efter "Golden retriever-killen" i handbollsmatchen. Det finns nämligen en ny kille i landslagen som Mille delade rum med på Goldenlägret i sommars, coolt tycker jag!

Mitt i allt det trevliga började det tror jag. Remys öppningsstadium, eller i allafall början till det. Men jag veta tt det kan ta typ ett dygn innan valparna kommer ändå, så det är bara att hålla ut. Men visst är det spännande. I vilket fall är hon lite orolig och kan inte sova så jag håller damen sällskap ett tag in på småtimmarna tänkte jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0