Helt rätt

Japp nu är det spikat, klart, bokat bestämt och jag mår lite lätt konstant illa. Men så finns det små, små, små saker i den jobbiga röran som faktiskt får mig att känna mig lite glad mitt i illamåender. En konstig blandning att glatt och ledset. Det var när USA-kvinnan tackade mig för det otroliga förstroendet. Mig. Det var också en kommentar som J skrev till mitt förra inlägg. Jag tror allt att jag vet vem du är och jag tackar. Vissa saker träffar bara helt rätt:

"Tänk på att om du har honom i ditt hjärta,
så spelar det ingen roll hur långt han än kommer vara från dig,han kommer alltid finnas dig nära.
Och kom ihåg att en hund glömmer aldrig,
så han kommer med största säkerhet ha dig i sitt hjärta!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0