Resumé

Näst sista dagen i Örebro inför julen och jag sitter framför datorn i mina långkallsonger med blå hjärtan och en klump i halsen. Fast bara en liten. Men det känns på nått vis lite sentimentalt. Nu far alla hem till sitt (förutom Brittis som flyger till staterna), Corny åker redan klockan fyra i eftermiddag.  Inte blir det bättre av att min hals känns som sandpapper och ögonen rinner och är förkylningssvullna. Men men, om bara ett par veckor ses vi ju alla igen pigga, friska och glada.

Här är lite bilder från terminen, som förövringt både känts fruktansvärt lååååång och ändå bara som ett kort ögonblick.

  
Första nollningskvällen och uppvärmning på Örebrodagen
 
Jensa och första måltiden i lägenheten och Billy på tur i de djupa skogarna
 
Anna, jag & Brita på Its SÅ och rehabkväll på gruppboendet grankotten
  
Mys med nollan och fina Cornelia & Jennie
   
Mikael, Love och Jennie i konstig pose och mina två bästisar i höstlandskap
 
Jennie och Thess är (?) och Sofia, Jag och Anna hos Brottning
                                     

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jävlar vad fort det har gått, men så roligt det har varit!

2008-12-18 @ 23:38:39
URL: http://anna-maerta.blogspot.com
Postat av: Conny

Saknar Nell och Billy och Dig,

hur ska jag över julen klara mig?

Längtar mkt tills efter jul,

när vi återigen ska ha kul.

Kraaaaam

2008-12-19 @ 19:16:21
URL: http://sweetsweetcorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0