Fy fan vad jag är bra!

Jääääävlar vad nöjd jag är med mig själv just nu!

När jag kom hem från föreläsningen i filmhistoria vid typ kvart över tolv-halv ett fick jag ett effektivitetsryck. Har gett mig fan på att lägenheten ska vara tiptop när jag far hem till lilla Tuna och Jensa (eller ska jag kalla honom Jensis?) till Tyresö, men liksom aldring riktigt fått tummen ur, men idag så.

Hittills har jag:
* Skrivit en lista på allt jag ska hinna göra - på så vis blir inget glömt eller förträngt! 
* Lagat fyra matlådor + lunch med kycklingwok och ris - skitgott recept alltså (stek valfria grönsaker samt kyckling, häll på en burk kokosmjölk, typ två matskedar fisksås, 1dl sweetchilisås och lite soya och låt puttra lite - asfint!)
* Plockat undan all skit som låg spriden i vardagsrum och hall
* Dammtorkat, dammsugit och skurat vardagsrum och hall
* Skakat plädarna till soffan

Nu ska jag ta mig ut på långtur med vovvarna och sedan blir det ännu mer städning ett tag. Sen ska jag ta och duscha och göra mig fin till min och Jens dejt ikväll. Japp, ni läste rätt. Och det känns helt faktastiskt att jag att längtar och får pirr inför en dejt med grabben jag varit ihop med sedan några år före kristus födelse typ! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge har ni varit tillsammans? :)

2008-12-16 @ 17:07:57
Postat av: din_gamla_sekt_kollega

Shit vad du är bra Jenkan! Wooho! Ha så kul på dejten :)

2008-12-16 @ 21:23:59
URL: http://iiina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0