Facelift

Tyckte det var dags att ge bloggen ett nytt ansikte. Hunden som ställt upp och posar är såklart kloka fina Nell. Men bakom de kloka ögonen finns den koko-hjärnan som just har slagit slint. Nell ligger nämligen och hetsgnager på ett gammalt märgben i hallen på äkta knäppismanér.

Min förkylning hänger i och snälla pappa har därför gått med mina hundar två dagar i rad nu. Jag har istället gått pensionärsrundan med Bess och Kevin. Även om det känns lite konstigt att inte knata med Nellan och Billan är det himla mysigt att lulla med gamlingarna. De är så söta. Idag var Bessan riktigt busig och ville lika med mig när jag satte mig på marken för att pusta. Kevin rör sig mer och mer som en robot, men viljan är det inget fel på!

Dagen har idag helt tillägnats hemtentan och nu snurrar public service historia på högvarv. Imorgon blir det dock avbrott och stockholmstur. Ska bli kul men jag önskar att min förkylning bara ville ge efter litegranna. Eftersom det blir tidig uppstigning imorgon ska jag bara duscha inan det blir dags för sängen....


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hallå! Jobbigt med förkylning! Hur går det med pluggandet? VAD pluggar du? Hinner du med någon hundträning eller ligger det nere nu?

Kramar från Eskilstuna! :)

2008-12-26 @ 23:31:41
URL: http://www.elegantdogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0