En bra dag!

Japp, det är just vad det har varit det. Egentligen kan jag inte riktigt sätta fingret på vad som gjorde den, men det vara bara en skön stämmning non-stop. Det blev tidig uppstigning och julkalendern. Därefter tvätt och plugg innan jag for till skolan och pluggade med tejerna. När jag kom hem blev det hundpromenad i mörkret med lydiga hundar, och otroligt nog var jag inte det minsta rädd fastän det var riktigt svart mot slutet. Efter promenixen hjälpte jag min favvogranne Mhistel att fltta lite grejer. Känns konstigt att lägenhetet berdvid är tom nu bara, men men... Hemma väntade en gosig Jensa. Vi lagade mat och sen har jag kollat på "Bonde söker fru". Det programmet ger mig lyckopirr i magen. Jag är kär i alla tre bögarna!

Tänkte att jag lite på kul skulle gissa vilka partners böderna kommer att välja tillslut. Säkert har jag jättefel, men hej, det är ju bara att chansa hejvilt! Jag utmanar även alla som kollar på programmet att göra likadant:
* Hanna  tror jag kommer att välja Elias. Han är ju bra mycket  hetare än Johan som mest påminner om en tvättäkta näshulting. Dessutom verkar han mycket mer liksom lugn och självsäker.
* Per kommer att sluta upp med Rose-Marie. Det känns helt uteslutet att han skulle hooka upp med Åsa just nu.
* Magnus tror jag kommer välja Emma. Han känns lite ytlig och hon är både söt och verkar gullig.
* Till sist har vi min favorit, Peter som jag tror kommer att välja Peter. Wille känns lite för på kanske och nästan lite barnslig. Som en lite hundvalp liksom. Lugna norrlands-peter känns mer trolig.

Förresten - News! Facebook har en applikation som heter Dogbook så nu har Nellan och Billan varsin egen prifil via min profil. Passa på att bli vänner med världens sötaste hundar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej syrran, du har ratt nar det galler per men annars har du oohh sa fel!



Magnus - valjer Christel, dels for att hon kan ta for sig men forst och framst for att hon har de storsta brosten i varldshitorien..

Hanna - Behover en riktig jakla nashultning sa Johan passar in helt perfekt, dessutom har en san jakla skon installning till att bli hemmafru sa hon bara maste ta han.. jag blir helt full i skratt sa fort han syns i bild!

*Peter - Peter ma vara en cool norrlanning men peter har sjalv sagt att han behover lite mer "take me here and now" sa darfor kommer han att valja Wille.



Vad ska vi sla vad om?

2008-12-04 @ 14:39:37
Postat av: malin igen

oj, ser ju programmet lite efter har borta sa sag just att christel akte ut.. hon var nog for sjalvstandig ffor Magnus som vill ha nagon han kan styra mer over (jag spyr verkligen pa honom) och som sagt sa ar ju emma sotare sa han valjer henne..

sa vi kan sla vad om vilka peter och hanna valjer!

2008-12-04 @ 14:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0