Drömmen om en filmkamera!

Ja, gud vad kul det skulle vara om man hade en sån. Jag skulle kunna filma så himla mycket kul! Såklart mest hundträning, men kanske även lite annat då och då ;)

Var ute med Billy boy och tränade dubbelmarkering nyss. Och där önskar jag verkligen att kameran varit med. Jag var beredd på att få traggla eftersom grabbens minne (och självförtroende?) ofta sviker vid dessa. Idag satt redan första övningen som en smäck, och då la jag ner. Även om det kliar i fingrarna ska man sluta när det går som bäst. Imorgon ska jag dra med min köra mor ut som kastare igen och bygga på svårigheter! Träna, träna, träna! 

Jag har just skaffat mit ett videokonto på Vimeo.com så nu ni, ska vi se om jag kan lyckas ladda upp några gamla godingar! Tycker att Youtube ger en sån taskig kvalité och hoppas att vimeo ska bli bättre!

Förövrigt vill jag bara säga £$€]\£$[\ till min onda hals som höll mig vaken stor del av natten :(

 

I vårt hus ska hundarna vara glada om de får låna hundsängarna av husets två prinsessor Grynet och Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0