Dagen-efter-dopparedagen

Jajjamensan, och här sitter jag mer förkyld än någonsin och försöker plugga. Har nämligen plötsligt insett hur mycket jag faktiskt har att läsa och skriva innan det bär av till sköna Storlien. Hemtenta in my ass :( Men med nästäppa, droppsnuva, halsont, hosta och ett fett lock för båda öronen gåt plugget seeeegt. Har iallfall varit duktig i 1,5 timme nu så jag unnar migsjälv en liten rast!

Dock är jag mycket glad över mina kära studymates som håller mig sällskap. Mycket att diskutera med är de ju inte, men i allafal...
.

 
Remy&Kevin samt Bessan



Gårdagen spenderades som vanligt hemma med familjen, kalle anka och min favorit Karl-Bertil. Som vanligt åt jag kräftor, men smakade även på Malles entrecote. I klapparna fanns en massa fina prylar, bla en micto (hurra!), en bunny-suicide-kalender och en familjeresa till Sicilien i påsk. Så himla fin jul!

Ikväll antar jag att jag kommer vara typ den enda personen mellan 15 och 25 som sitter hemma med mamms och papps när alla andra är ute och svirar, men jag bryr mig inte. Har aldrig fattat det där med att festa på julen. Då vill man ju bara vara hemma och mysa med ljus och pussla pussel typ. I år har jag ju även en finfin förkylning att vårda...


Kommentarer
Postat av: ej_party_brud

jag var inte heller ute och slirade...jobbade och sen gick jag hem till familjen och tittade på film.

2008-12-26 @ 17:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0