YES!

Sista dagen på jobbet idag, wooohoo! Inte för att jag inte trivts, tvärt om, men det ska bli skönt att slippa betongen och få slappa och träna hund i två veckor framåt!

En ganska stor grej är också att Jens och jag fått en lägenhet. Det är en tvårummare ca 600m från universitetet. Det känns lite sjukt, overkligligt nästan men kul såklart!

Känner mig laddad med en massa positiv energi inför helgen då det bär av till Golden Specialen. Billy och jag ska starta på workingtestet och så ska jag gå en kurs för Gunilla Wedeen. Känns lite knasigt med Billy dock, vi har ju knappt gjort något ihop sedan lilla retriever mästerskapet. Fast ibland är det bra med vila och träningsuppehåll för att grabben ska få upp motivationen ordentligt.

Känner mig fruktansvärt stressad inför kvällen... tar tåget hem vid fem och ska sedan hinna packa, käka, göra någon liten övning med Billy som avcheckning, välja ut bilder samt hinna få iväg en artikel till Goldennytt, uppdatera girliesidan samt förhoppningsvis få lite sömn innan det bär iväg till Härjarö på fredagsmorgon. Sheeeeet ;)


Lägtar efter att få träffa det här gänget ikväll <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag och Åskan ska också gå kurs för Gunilla Wedeen, fast helgen efter :-)



Lycka till på specialen nu!

2008-08-07 @ 14:25:25
URL: http://lucasflock.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0