5öre och packningssvårigheter

Har varit tre sköna dagar på mitt hjärtas femöre tillsammans med Malin och Hannah. Vi körde upp i trogna Les Oples i måndags och käkade non stop hela dagen. Det var lite halvdant väder så vi glodde på SATC-filmen på min dator + några SATC avsnitt.

I tisdags tvingade jag mina två vänner till Boda Borg. Som jag misstänkt tog det inte lång´tid innan de var pepp pepp pepp. Vi klarade nio banor och fick nittionio blåmärken, lite skrapsår och en kalle-bula i huvudet. Jösses, vi gav verkligen allt! Jag höl på att halshugga Hannah och Malin gjorde ett riktigt dödsdyk i spindelnätet. På eftermiddagen gick vi promenad med Nell och Billy som såklart var med, badade och såklart - åt!

Igår (onsdag) tog vi sovmorgon och åt slappfrukost. Det var väldigt varierande väder. I ena stunden solsken och vi stekte på altanen och i andra stunden regn. Vi hann med ett dopp. Jag slängde mig i med ett krigsvrål, Hannah dök med ett plask och malin gjorde sitt specialhopp "Den bedjande munken". På kvällen kom mormor och morfar och vi lagade middag. Vid halv nio rattade vi Les Oples hemåt. Släppte av Hannah och Malin på vägen och körde sista biten själv. Vid Rosvik blinkade blåljus och det stog "olycka" på trianglar. Jag fick panik och kunde inte kolla, körde bara sakta förbi.

Idag ska jag försöka packa ihop mitt rum inför flytt till Örebro. Det går inge bra. Varje gång jag rör väskorna får jag panik. Jag måste var den mest osjälvständiga människan i världen. Klarar inte förändringar. Helst ska allt bara vara som det alltid har varit. Ringde Malin som lovade att hjälpa mig ikväll efter agilitymötet.

Agilitymötet ja, sjukt otaggad. Funderar på att få "ont i halsen" skulle vara det bästa. Eller kanske få halsfluss till och med så att jag missar hela tävlingen. Inerst inne vet jag ju dock att jag är aldeles för pliktrogen för att bli "sjuk"...

Tur att Mille och Boel kommer hit för hundträning om ett par timmar för att hjälpa mig ur min misär. Vi ska träna med vilt ute på hedlandet!

Kommentarer
Postat av: Ont_i_halsen_in_my_ass

"ont i halsen" du vet att du åker på storstryk om du sviker mig. Om du inte kommer så gör jag det inte heller, och jag kommer att skylla på att du körde över mig med les opel.

2008-08-21 @ 22:07:21
URL: http://iiina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0