Slapp dag...

Avnjöt en låååång sovmorgon imorsen. Till hela 10.00 sov jag idag. Visst var det skönt, men illa, hur ska jag komma upp sex imorgon? Det blir till att gå och lägga sig i tid ikväll...

Satt ju i och för sig upp till efter tolv igår och kollade på "The Mexican" på 4:an. Tog ju en evighet med alla reklampauser, men det var det faktiskt värt. Bra film!

Förmiddagen har gått i slapphetens tecken - jag har fixat lite i Les Oples, plockat undan lite, stökat till lite och varit ute en sväng med Nollis. Hon är inte helt hundra idag, hängig och äter mängder med gräs.

Nu har jag just slängt i mig en gamal uppvärmd pizzabit och ska kika runt på internet ett slag. Om en timma kommer Nells bästis Reet och ska kolla på våra valpar och sen vid sextiden ska jag träffa Thereze på klubben och träna lite agility.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0