Jävla rosettföretag!

Mårtenssons rosettföretag  S U G E R! Iallafall med de gamla ägarna. För ca 6 veckor sedan gjorde vi i EBK's agilitysektor en stor beställning från dem med alla rosetter vi behöver under året och det är många kan jag säga! Först och främst förväntar man ju sig att det jävla rosettföretaget ska göra rätt och för det andra ett trevligt bemötande om det nu skulle bli fel. Mårtessons för kritik på båda punkterna!!!

30 rosetter har de stavat fel på. Istället för att skriva Eskilstuna BrukshundKlubb står det Eskilstuna BrukshundLubb - när jag berättar det för tjejen i telefonen föreslår hon att jag själv ska sitta med hårfön och flåsa bort mittplattoran på alla rosetter innan jag skickar tillbaka dem. Å helevet heller! Jag skickar tillbaka dem med plattorna på.

Alla de större rosetterna har fått fel färgordning, antingen på banden eller kragarna - där sätte sig telefontjejen  hon sig på tvären. De har visst inte gjort fel, bla, bla, bla. Jag orkar inte utan ger mig men betonar att detta var sista gången vi beställde rosetter från deras bolag och att jag nästa gång vänder mig till InterSilvi eller annat, tyvärr.

När jag berättar att vi även fått en rosett för mycket snäser hon åt mig att jag borde vara tacksam! Jag förklarar att jag bara ville berätta det för att vara säker att bi inte behöver betala för den. Rätt ska väl vara rätt nu när ändå så mycket annat blev fel, tänker jag. Du ska bara vara tacksam snäser telefontanten igen.

Jag får sån himla lust att bara reklamera hela skiten till henne och köpa någon annan stans ifrån.

Läggas till bör också under våra samtal framkom det också att de hade gjort fel även förra året då vi beställde. Då hade de gjort för stora rosetter men gett de till samma pris somde mindre vi beställt. Det var väl snällt prosar telefontjejen. Visst var det snällt, men tjänade de ändå inte själva på det eftersom de slapp göra om alltihopa?

Kommentarer
Postat av: Karolina

Fan dom ska få för LUBB...idioter...tack för att du ringde :)

2008-04-05 @ 09:43:18
URL: http://iiina87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0