Intensiv var ordet ;)

Jag önskar att det fanns ett rättstavningsprogram här på blogg.se, då skulle Jens slippa gnälla om mina stavfel. Jag orkar bara inte gå tillbaka och ändra.

veckan som gått har varit intensiv, men rolig, o så rolig.

Måndags: Tjejkväl hemma hos Sandra i hennes EGNA EGNA lägenhet. Såå Coolt. Det blev taco, kladdkaka och tjejsnack.
Tisdags: Malin och jag tog en tripp till stan och friserade oss. Jag premiärade på systemet och på kvällen firade vi mammi som fyllt år. Jag stekte oxfile och var värsta gourmetkocken!
Onsdags: På förmiddagen åkte jag och lämnade Nell hos Lars och Reet eftersom jag skulle vara borta ett tag. På eftermiddag/kvällen bar det av till Hannah och hennes Haloweenfest. En lyckad kväll trots visamissöden...
Torsdags: Upp med tuppen bakfull som sjutton for Lindi och jag till stockholm. Usch, inte det bästa dagen i mitt liv direkt. På eftermiddagen åkte vi hem till Jens familj och lastade in väskorna i bilen för att fara till färjan vi skulle på kryssning med. På kvällen åt Ritva&Auvo, Jens&jag, Oskar&Malin och Stina&Linda på buffe. Mums!
Fredags: Dagen spenderades i Hellsingfors. Jag vet inte vad det var med mig, men jag var inte på topp direkt. Efter lite pommes blev det bättre dock. På eftermiddagen bubblade jag, Lindi och Stina i båtens bubbelpool tills jag fick sån klorallergi att jag höll på att klia upp hela skinnet. Efter ett ton kortisonsalva blev gick utslagen dock bort. Självklart blev det buffe på kvällen ;)
Lördags: Vi anlände till ära sverige tidigt på morgonen. Jens och jag slappade och hade det skönt tills jag och Lindi tog tåget hem igen på kvällen.
Söndags: Upp tidigt som *** för att köra Les Oples till Fjällnora där jag och Billy skulle tävla på Workingtest. Billy var en pärla och vi fick 80 poäng av 100. Inte illa. Det blev en lång dag dock och hemma var jag inte förrän vid sjutiden. Då petade jag i mig lite mat och föll i säng.

Idag vaknade jag vid nio och kände mig inte ett dugg utvilad. Har tagit tag i massa tråkigt plugg (som jag nu pausar ifrån) och känner mig mest sliten och hängig. Ont i halsen har jag också. På förmiddagen hämtade jag min Nell hon Lars och Reet och det var ett kärt återseende vill jag lova. Nell är min bästis så är det bara. Det är hon och jag för alltid.

Nu ska jag ta och fixa lite varm soppa till min onda hals och krypa upp i soffan och titta på mina nya agilityfilmer ett tag tror jag. Kanske läser jag även lite min ursöta bok Marley&Me. Rekomenderas varmt till alla retrieverägare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0