Inte heller någon bra dag

Nope, en annan HEMSK dag har gjort entre.

Redan igår hade jag känningar i halsen om att det nog var en förkylning på gång, men hey, man stannar väl inte hemma från ridning och hundpromenader bara för att man tror att man kanske kommer att bli sjuk? Kanske skulle jag ha gjort det ändå, för idag mår jag inte bra. Halsen värker och känns som ett öppet sår. Rostmackan skar i halsen som sandpapper och apelsinjuicen sved något hemskt. En kopp te med honung fick det bli istället, och den slank förvisso ner men speciellt mättande kan jag ju inte påstå att det var. Jag har dessutom ett tungt lock för öronen och svettas äckligt. Ingen bra dag alltså.

Dessutom tog jag mig upp ur sängen vid nio för att invänta mitt agilityslalom som skulle levereras mellan nio och tio idag. Nu är klockan 10.35 och inget slalom har synts till. Varför ska alltid allting som gäller mig krångla?

Uppe på allt har jag en förjävling tentaångest inför imorgon. Det känns INTE speciellt bra inför den kan jag lungt meddela. Vad ska man plugga på? Jag vet inte... Shit

Nu känner jag mig tillräckligt upprörd för att ringa och skälla ut leveranskillarna som skulle komma med mitt slalom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0