Jag klarade det!

Jag klarade det! Jag klarade Tentan! Fast det var riktigt riktigt på gränsen, ett minuspoäng till och det hade varit IG. Samtidigt som jag är glad känns det inte helt bra. Det inger ju inte direkt självförtroende inför nästa tenta direkt. Men jag klarade den i alladall och det innebär att jag inte behöver oroa mig för en omtenta vilket ju är ett stort plus. Nu är allt jag gör pluggar, pluggar, pluggar inför nästa Tenta, BLÄ!

Igår började ridhusträningen med agilityn som jag bara jag har organiserat. De kändes roligt att sätta igång igen, nu jävlar, sen blir det lite tävlingar till våren förhoppningsvis.

Nelle Bell och Billy Boy ger mig en varm känsla i magen, de är mina vänner de! Allting är så roligt med dem, de gör mig glad mitt i allt detta eländiga väder. Var är julstämningen?

image5
Billy Goes Wild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0